O podjetju

PRESTA PRESTIŽ d.o.o. je podjetje v zasebni lasti, ki se ukvarja s proizvodnjo kruha, pekovskega peciva ter slaščičarskih in drugih izdelkov. Sedež podjetja je na Cesti talcev 37a v Velenju. Po kriteriju povprečnega števila zaposlenih in letnih prihodkov ga uvrščamo med majhna podjetja.

Podatki o podjetju

Dolgi naziv: PRESTA PRESTIŽ podjetje za proizvodnjo in prodajo kruha, peciva in testenin d.o.o.
Naslov: CESTA TALCEV 37a, 3320 VELENJE
Davčna: SI59686120
Matična: 1474812000
Naslov: Pekarna Presta, Cesta talcev 2, 3320 Velenje
Delovni čas: pon.-pet. 5.15-19.00, sob. 5.15-13.00, ned. 7.00-11.00,
Telefon: 03/586-23-70

Kapaciteta: Kljub majhnosti prodajalne nas dnevno obišče do 400 strank.

Pripravljeno z ljubeznijo

S proizvodnjo in prodajo smo pričeli decembra leta 1991. Naš namen je bil popestriti ponudbo na trgu z raznolikimi, kvalitetnimi in vsem dosegljivimi izdelki. Ob ustanavljanju podjetja je na slovenskih tleh divjala vojna, zato so bili pogoji za pridobitev dokumentacije in finančnih sredstev zelo oteženi.
Prostore smo pridobili z najemom, najsodobnejšo opremo za pekarsko dejavnost pa smo uvozili iz Nemčije.

Najete prostore smo prenovili z lastnimi sredstvi, za opremo pa najeli kredit pri tuji banki. Ob ustanovitvi je bilo zaposlenih 7 delavcev, danes pa podjetje nudi službo preko 50 zaposlencem.
Kmalu po ustanovitvi je podjetje Presta uspešno razširilo svojo dejavnost tudi na področje gostinstva in trgovine.

Podjetje v prihodnosti

Danes je podjetje PRESTA PRESTIŽ trgovsko podjetje v fazi rasti in razvoja, ki želi ostati trgovsko podjetje v zasebni lasti. Naše smernice razvojne strategije so odpiranje novih prodajnih mest, s čimer bomo še bližje že obstoječim, pa tudi novim kupcem. V podjetju Presta si bomo prizadevali za najaktualnejšo ponudbo v danem trenutku in za konkurenčnost na trgu. Želimo si čim več zadovoljnih kupcev, s čimer bomo zagotavljali rast in razvoj podjetja in tako tudi dolgoročno zagotavljali obstoječa in nova delovna mesta. Svoje načrte in pričakovanja v prihodnosti opišemo takole:

 

“Vedno je treba imeti dober posluh za stranke, vlagati v kvaliteto in skrbeti za stalno izboljšanje in raznolikosta ponudbe. Načrtov za prihodnost je še veliko, vendar je vsako življenje mozaik brezštevilnih ciljev, zmag in porazov. Nezadržna sila nas znova in znova vleče naprej.”